Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2014 13:27 - Ютуб
Автор: nikola666 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18946 Коментари: 14 Гласове:
15

Последна промяна: 14.08.2014 00:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

            С тези два клипа(по мои истории) ще участвам в надпреварата за Оскарите, както и в селекцията на конкурса „Златна дъвка” на рибовъдно стопанство „Летаргия” гр. Рудозем. Специални благодарности искам да изкажа на Гергана, Стефан, Ненчо, Емо и Ангела Меркел. Благодаря също на: Юсеин Болт – че бързо ми носеше банички, когато бях гладен; на Фил Колинс – за това как ми пееше „Кълна сее...” по телефона; на Джейсън Стейтъм – че пребиваше съседите ми, когато недоволстваха от силната музика вкъщи; на Чарли Харпър, който винаги беше до мен, когато исках да се напия; на братята Жан, Клод, Ван, Дам с които играехме футбол. Искам да благодаря също и на Дженифърките Лопес и Анистън, за онова диво лято в Ахтопол; на семейство Бил и Хилъри Клинтън, че ми разтриваха краката; на Батман за суджуците, които крадеше за мен от хорските тераси и не на последно място на Британската Кралица Елизабет Втора, че лично преведе творбите ми на чешки.
             Участията ми продължават – Стивън Спилбърг ме покани за новия си филм като сценарист. Сюжетът е следния – Кристияно Роналдо отива да си купи хляб, но по пътя губи торбичката си(зер няма да дава 40ст. за нова). Докато я търси, се запознава с Лионел Меци и между двамата избухва спор на тригонометрична тематика. Случайно преминаващата от там Риана, ги разтървава, а после тримата се любят. Героите ще играят сами себе си, а за ролята на торбичката сме наели Сара Джесика Паркър. Вторият ми проект е свързан с лентата „Хари Потър и нечистоплътният принц”, където съм продуцент. Историята е следната: Джъстин Бибър влиза в затвора, по несправедливи обвинения. Там му се изреждат всички негри, едно малко кученце на име Роджър и някакъв статист без да иска. После филмът свършва. Последно играх в премиерата на моноспектакъла „Невидимият ням” в Роял Албърт Хол. Три часа нафуканите гости гледаха празната сцена, накрая излязох от роля и обрах овациите на публиката. Сър Шон Конъри ме похвали за ексцентричната творба и знаменитото ми актьорско присъствие. Представлението и до днес се играе с успех на „Бродуей”, а вече втора година пиша сценарий за филм. Почти съм готов – немият невидим ще гледа два часа празен котлон... зрителите също, жанрът е екшън. Всички права са запазени и отдавна продадени.
             За финал искам да ви споделя, че вече притежавам Фейсбук профил. В него ще бъдат обсъждани теми като колекционирането на бормашини в Мадагаскар и колко козунака е възможно, да изяде един индивид в четвъртък срещу петък. Поздрави на всички с новата ми книга – „Има ли извънземни под капачките на бутилките или как да си намерим любовница, без тя да знае”.









Гласувай:
15



1. verotichka - луд луд
18.06.2014 14:04
стилът ти ми напомня малко на Уди Алън
цитирай
2. nikola666 - Стилът...
18.06.2014 14:27
Стилът ми е по-скоро свободен, като нафтова печка в дълбокия космос
цитирай
3. saadi - Постигнал си чудесни успехи . Особено с пиесата в театъра . Бравос !
18.06.2014 15:21
Хубаво е , че се вясваш отвреме-навреме да пуснеш някоя весела историйка :-))

Аз пък замислям да започна интернет-книга , но това като се поосвободя малко от работата . Първо се чудих на каква тематика да е , но после се сетих за блог.бг и реших да пиша за безкрайността на човешката глупост :-))
цитирай
4. chavdar01 - ЖЕЛЕЗЕН! :))))))))))))))
18.06.2014 15:40
БРАВО!!!
цитирай
5. nikola666 - :)
18.06.2014 16:32
Наздраве, пичове.
цитирай
6. f873 - Честито, новата ти придобивка във ...
18.06.2014 20:15
Честито,
новата ти придобивка във фейса.
Имаш дар слово и дано до година тази среда нарои бисери както за англичаните.
;))
цитирай
7. ponicka - Предполагам, че на моноспектак...
18.06.2014 23:26
Предполагам,че на моноспектакълът ,,Невидимият ням"си обрал овациите,защото публиката най-сетне си е починала, поспивайки, удовлетворена,че най-после е уцелила необходимата й доза изкуство:)
В Роял Албърт Хол всичко е възможно!:)
цитирай
8. nikola666 - :)
19.06.2014 00:26
Аа... мерси за фейса... и да знаеш, че не мога да избирам за какво да пиша - пия 50гр. пот от мечка и... каквото дойде.

Не не... публиката седи и настървено следи (без)действието. Тихо е като в бутилка олио по новолуние.
цитирай
9. anibel - Отново...
19.06.2014 01:28
ми подари солидна порция смях...
и удоволствието да се насладя на таланта ти.
Благодаря ти, Никола!
Вече ти е време, обаче... да напишеш нещо сериозно отново...
нещо, което хем да те кара да се смееш, хем да стряска, хем да ревеш...
Както само ти можеш... Ще чакам.
цитирай
10. tit - Продължавай!:))
19.06.2014 10:44
Продължавай!:))
цитирай
11. nikola666 - Новата...
01.07.2014 21:41
Новата ми история я слагам първо във Фейсбука - само половината обаче, да не развалям удоволствието(или спането) на слушателите, ако ме изберат в "Кутията". Който иска да идва да чете. За останалите съм подготвил екскурзионно летуване на Сейшелските острови, като автобусите тръгват от гр. Мездра, ул. "Болна пеперуда" 22. Носете си бански и варени охлюви за три дни. Между другото се разказва за едно момиче, на което хич не му е добро.
цитирай
12. nikola666 - ето половината
02.07.2014 23:37
Казвам се Пламена и вече съм на 30 години. Живея в София отдавна, иначе съм родена в Кюстендил. Работя в голяма фирма като счетоводителка. Ежедневието ми е задръстено с досадни сметки и повърхностно общуване с плоските колеги. Сама съм – нямам мъж, нито приятел. То как и да имам, като всички около мен са някакви смешковци. Единият нямал пари, другият непрекъснато е депресиран, третият не го пуска майка му... Днешните мъже само хленчат, клюкарстват, а чувството им за хумор е сведено до жалко злорадстване над нечии проблеми. Днес типичният представител на силния пол е вечно объркан плазмодии, без джентълменски дух, несигурен до пръсване, с евтина(гумена) бира на масата, затънал в самосъжаление и вътрешна тъпота. Не съм претенциозна или надута, не съм и кой знае каква красавица, но съм стегната, слаба, симпатична, имам нещо в главата и искам нормален и решителен човек до себе си. Естествено, че съм самотна и обезсърчена... как пък не се намери и един що годе приличен мъж за мен – да се грижа за него и да го обичам, поне един който да обича и мен. Понякога се обаждам на комшията от долу... готвя му нещо, пием малко водка, приказваме несъществени неща, а после правим секс – пет минути гледам тавана, като тихичко стена, да не му разваля удоволствието. Не че съм нещо фригидна – правила съм му всичко, но така и не мога да се възбудя до полуда, както пише в дебелите книги. Правех го само за да не изглеждам идиотка пред себе си – с поне едно нещо да бъда полезна някому.
Единственото ми удоволствие, освен книгите, е да покарам колелото си след работа. Така се чувствам свободна, отхвърляйки безсмислието на изтеклия ден. В квартала направиха няколко не лоши алеи, но на едната редовно спираше черно БМВ, оставяйки съвсем тясно място за преминаване. Бях решила да се разправя със собственика, такъв скандал ще му спретна, че да се чуди, добра идея ли е било да се ражда. Днес ми е много криво. На работа ме ядосаха и се усещам някак отчаяна. Чудех се дали да изляза с колелото. Не ми пукаше, бях толкова празна. Исках само да се свия на дивана и да плача, но така и така ще го направя, по-добре да покарам малко. Излязох на улицата. Стигнах велоалеята, когато видях автоталибана да човърка нещо по колата си, отново спряна напреки. Бях бясна. Подпрях велосипеда на едно дърво и се развиках на глупака: „абе господине, вие може ли да сте толкова прост, да паркирате тук”. Тоя се обърна и ме погледна озадачено. „К'во ме гледаш, мухльо... разкарай си кошника, да не ти надупча шибаните гуми”. Тоя пак мълчи. Изглеждаше привлекателен, а това ме разяри още повече. Тъкмо да продължа с хулите, цървулът ме дръпна към себе си, навря ръката ми някъде около топлия двигател и каза с чугунения си глас: „дръж здраво тука”. Откачих от наглостта му – аз му правя забележка, а той ме кара да му ремонтирам колата. Обикаляше около мен и сръчно нагласяше някави неща. „Дръпни се” – сега вече ме и командва, врях от възмущение. Седна зад волана и запали. После излезе доволно усмихнат. Сега щях да го разкатая, толкова бях набрала – „абе боклук ненормален...” прекъсна ме казвайки: „момиче, имаш кръв по задника”. Изпървом не разбрах какво ми говори - как кръв, как задник?! После се усетих... беше ми дошло предсрочно – гащите и светлия ми клин бяха мокри. Потънах. Толкова ме беше срам, сама насред квартала... оцапана... Мъжът направи нещо неочаквано – съблече черната си риза и я завърза около кръста ми, така че дупето ми да не се вижда. Сетне каза: „ще дойда да те взема от тук, след точно17 дни в осем”. Качи се на БМВ-то и отпраши. Стоях и не знаех какво да правя и мисля. Взех колелото и се прибрах вкъщи с очевидната задача да плача, но не ми се получи.
цитирай
13. nikola666 - ...
14.07.2014 22:07
"Gligan Entertainment" & "Monster of Bahur Pictures" представят един разказ на Никола Крумов по действителни събития - "РИСКЪТ". Музика - вятър в борова гора. Осветление - мини Бобов дол. Режисьор Жан Клод Ван Дам и чичо му Не Те Еба Вам. Адаптиран сценарий предпоследният мохикан. Кетъринг - Бионсе(хич не може да готви горката, наяжте се вкъщи). Напитки - мазето на чичо Гошо от Монтана. Звук - Балкантон и брат му. Монтаж - кухненски робот Филипс. Продуцент, оператор и шофьор - Стивън Спилбърг. Еротичен масаж - с щастлив край Риана, без такъв - леля и. Специални ефекти и каскади - студио "GROB". Кастинг - на Анджелина Джоли ръката. Сряда 16-ти Юли - ПРЕМИЕРА в Лондон, Стражица и блога ми. Трейлърът е публикуван във Фейса ми. ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ - не се препоръчва за лица с фоточувствителна еякулация или такива на които мозъкът им служи, колкото да не паднат.
цитирай
14. palada - Много сериозни теми застъпени в ...
17.07.2014 18:03
Много сериозни теми застъпени в много лека шеговита форма! Наслаждавах се на положителния начин на виждане на българските навици. Отдавна чаках това удивление към българина! Надявам се все по-малко вече да се оплюваме и унижаваме! Чудесен микс на всичко българско!Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikola666
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684721
Постинги: 36
Коментари: 221
Гласове: 364
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930